dilluns, 27 d’octubre del 2008

Ahir vaig anar al circ...

Ahir vaig anar al circ, i no hem refereixo al Camp Nou on últimament estan fent cada partit el encara més difícil.... Sinó que ahir vaig anar al circ de debò. Vaig anar al Circ Cric a Sant Esteve de Palautordera. La meva mare m'ho va proposar, i vaig pensar, perquè no? De fet, ja m'agrada veure les activitats tipus circenses qua les fan per els festes majors i aquesta proposta no n'és tan diferent.

El Circ Cric és la companyia que dirigeix en Tortell Poltrona i que fa un circ molt allunyat al dels típics circs que anaven pels pobles amb lleons, tigres i bitxos d'aquests.... Sinó que s'assembla bastant al concepte de circ que fan els del Cirque du Soleil, però més petit, o el que pots trobar per la fira de Tàrrega. Que dir de l'actuació? Doncs què el ritme de l'actuació és força àgil, les actuacions es van enllaçant una darrera l'altre i els que acabats són molt bons, perquè els que estan en un segon pla no estan allà per omplir sinó que també fan coses per donar suport a l'actuació principal. Hi ha un moment remember when, quan el Tortell fa el número de les cadires que encara recordava de quan era un nen....

En tot cas, si teniu un dissabte a la tarda o un matí de diumenge lliures és una bona cosa a fer. I així de pas coneixereu el poble on vaig estudiar durant l'EGB!!

Per cert, pels boletaires, al prat que envolta el circ hi havia moixernons ;-)