divendres, 2 de març del 2007

Perquè el meu proper ordinador serà un dell...

Un Dell (o potser fins i tot un HP), però està clar que no tornaré a agafar cap més clònic. Perquè si compres un dell:

  1. Són competitius.
  2. Ho has de pagar, però t'el porten a casa.
  3. No fan soroll !!!!!!!
  4. Si se't espatlla, te l'arreglen a casa. Per tant, ja s'asseguraràn que no s'espatlli.
  5. La campanya de Dell "Plant a tree for me" és força interessant.
Aquests detallets, que volen dir: "No tenir problemes!" són els que hem fan girar la balança cap a l'altre costat. Ja que per aquestes empreses, sobretot la Dell, suposo que prefereixen tenir un client content i que repeteixi a mil passavolants. El que s'en diu marquèting relacional.

En canvi, amb un clònic:
  1. L'has d'anar a buscar tu... i fa pal
  2. Si s'espatlla, evidentment, tu l'has de portar a arreglar.
  3. Quan li portes et diran: "uiiii... tenemos mucha cola... esto, unos 15 días mínimo...."
  4. Fan soroll
  5. T'intenten colar gols...

Tot això surt, perquè fa quinze dies vaig portar l'ordinador de casa a arreglar, la font d'alimentació feia el tonto i encara estava en garantia (motiu principal!!). I fins avui, que he trucat, no s'ha començat a moure una mica el tema...

N'escric la evolució perquè té tela:
  • Problema inicial: l'ordinador no s'encén quan l'acabes d'enxufar a la corrent.
  • Que apunta el venedor de la botiga (crec que argentí): "el ordenador no carga bién"
  • Que entén el técnic que l'ha d'arreglar: "el windows no se carga bíen...."
Li explico al tècnic el bla bla bla del problema amb la font d'alimentació i...
  • Resposta del tècnic: "esto és que los condensadores de la placa base tardan un poco a cargarse. Y hasa que no estan cargados no se puede encender".
  • És possible, però més de 30 segons!!!!!!
i amb això hem perdut 15 dies....