divendres, 8 de juny del 2007

Let's wii

La meva última adquisició, una Wii....
Fa temps que hem passava pel cap comprar-la, i m'he resistit bastant a fer-ho. Però al final no he pogut resistir per la temptació i he fet que me la regalin per l'aniversari ;-)

La veritat, feia molt de temps que no jugava a res més que no fos el Hattrick. Però aquesta consola, pel fet de ser diferent i de poder viure més les accions en primera persona hem va captivar. I de fet, ara que la tinc de fa una setmana, crec que ha valgut la pena.

Potser no té els millors gràfics del mercat, però el mando és una passada. El joc de tennis que ve de sèrie esta bé, però quan mola de debò és quan agafes un joc d'acció com el Zelda, on hi ha espases i t'has de carregar enemics. Aleshores és quan notes que tens el control. De fet, l'altre dia quan hem vaig carregar un parell d'enemics amb l'espasa d'un cop de canell hem vaig sentir super bé :-P

Ja tinc alguna cosa a fer a les tardes de l'estiu a part de fer la migdiada a l'hora del Tour.